Hala Koszyki w Warszawie jest pierwszym i jak dotąd jedynym obiektem użyteczności publicznej tego typu w naszym kraju, otwiera nowy rozdział, tworzy nową historię, ale i zawsze będzie pierwowzorem dla innych.
Inspiracją do rewitalizacji Hali Koszyki były miejsca o długiej historii, często zabytkowe i jednocześnie tętniące życiem. W Madrycie jest Mercado de San Miguel, w Londynie Borough Market, w Nowym Jorku – Chelsea Market, a w Warszawie?

Do czasu rewitalizacji Hali Koszyki w Polsce takiego miejsca nie było. Chcieliśmy przywrócić Warszawiakom miejsce, z którym byli tak bardzo związani i zarazem stworzyć nową, wyjątkową przestrzeń. Dlatego dzisiejsza Hala Koszyki to dziedzictwo historii wplecione w nowoczesną tkankę miejską.
Poddana gruntownej rewitalizacji ponad stuletnia hala handlowa wróciła na mapę̨ najciekawszych miejsc w stolicy i cieszy się niesłabnącą popularnością.

Z olbrzymią satysfakcją współtworzymy z Państwem to wyjątkowe miejsce, a Wasz wkład jako najemców w sukces Hali Koszyki jest największy i najważniejszy,  my zaś jako Zarządcy ze swojej strony robimy wszystko, aby odwiedzających Gości było jak najwięcej.

Na wynik niewątpliwie miały wpływ prowadzone przez nas działania marketingowego oraz promocja. Były to w głównej mierze zgodne z obowiązującym trendem działania online, promujące Halę Koszyki zarówno w google jak i w social media. Profil Hali na facebooku polubiony jest przez 70 tys. fanów, zaś na Instagramie przez 17 tys. obserwujących, co plasuje Koszyki w czołówce profili w kategoriach Centra Handlowe oraz Miejsca/restauracje wg rankingu SoTrender. Hali Koszyki przez cały rok promowana była w najważniejszych tytułach  prasy turystycznej. Ponadto zrealizowaliśmy kilkukrotnie nagrania i promocję w radiu, reklamę na lotnisku Okęcie oraz na citylights.

W ramach prowadzonych działań marketingowych na stałe w Koszykach zagościła muzyka na żywo w piątkowe i sobotnie wieczory, którzy kojarzą Halę z miejscem gdzie można w miłej atmosferze spędzić te wieczory.